Skrz.cz: každý rok nová role, to je internet.

Úvod » Případové studie » Skrz.cz: každý rok nová role, to je internet.

Největší český vyhledávač slev Skrz.cz je živoucím důkazem toho, že nejlepších výsledků dosáhnete, když dáte do práce srdce. Pro Skrz.cz pracujeme souvisle od roku 2011 a celý projekt jsme si za tu dobu prostě zamilovali.

Za Skrzem stojí totiž srdcaři v čele s Petrem Kováčikem, kteří vybudovali z malého start-upu respektovanou firmu, jež dnes hraje prim ve slevovém byznysu a spolupracuje s partnery jako je Sconto, Invia nebo Kasa.cz. Stejně jako se vyvíjel Skrz.cz, měnila se v průběhu let i naše role. V rámci PR jsme tak nejprve stáli u obrovského boomu slevových serverů, pomáhali budovat samotný brand anebo rozjížděli originální projekt „Skrz Sirény“.

Co se ale během let neměnilo, byla obrovská vytíženost managementu firmy. Při práci pro Skrz.cz jsme si tak nejvíce potvrdili, že my musíme vymýšlet témata, my musíme přicházet s nápady a my musíme přinášet příležitosti. Minimální zatížení klienta, maximální výsledky. To je zadání, které slýcháme stále častěji a i díky Skrz.cz si s ním víme rady.  

Chcete být vidět v médiích, ale nemáte na PR čas? Ozvěte se nám.

‹ Zpět na všechny studie