Heureka.cz: od nuly k ikoně s námi

Úvod » Případové studie » Heureka.cz: od nuly k ikoně s námi

Tenhle příběh máme opravdu rádi, z nuly až na vrchol s námi. V roce 2008 byla Heureka.cz malou firmou s nulovou publicitou. Když jsme ze začátku obvolávali novináře a vysvětlovali jim, co Heureka.cz umí, moc nám nerozuměli, protože porovnávání cen a služeb přes internet nebylo ještě obvyklé. S klientem jsme ale dokázali "vysosat" zajímavá data a zabalit je do atraktivních zpráv, takže se Heureka.cz stala během následujících pěti let mediálním symbolem online obchodování v těch nejčtenějších médiích. Firmu jsme prováděli úskalími mediální komunikace i po prodeji skupině Allegro Group.

Díky dobře odvedené práci na značce Heureka.cz jsme zajišťovali komunikaci i dalším značkám z rodiny Miton CZ. „Nakopávali“ jsme například publicitu značkám Hotel.cz (rezervační systém pro ubytování), Spa.cz (rezervační systém pro pobyty v lázních), Restu.cz (restaurační rezervační systém) či Prodeti.cz (specializovaný obchod pro rodiče).

Heureka.cz je zároveň důkazem toho, že když u nás v Intensity někoho vychováme, tak to není žádné ořezávátko. Média má nyní totiž v Heureka.cz na starost Adélka Berková, která začínala právě u nás.

 

„S Petrem a jeho týmem byla radost spolupracovat.

Dodrželi, co slíbili a chápali velice dobře, čeho chceme s Heurekou dosáhnout.“

Michal Jirák, Miton CZ, spoluzakladatel Heureka.cz

A co Vy? Provozujete značku, která má na to, aby se stala symbolem, jako se to povedlo Heureka.cz? Ozvěte se nám.

‹ Zpět na všechny studie