Náš vstup mezi kultovní značky

Úvod » Případové studie » Náš vstup mezi kultovní značky

Náš vstup mezi kultovní značky. Když jsme byli pozváni v roce 2010 do výběrového řízení na Kofolu, měli jsme největší starost s tím, jestli klientovi nebude vadit, že jsme liberecká agentura. Kofola se ukázala jako zadavatel, kterému je to úplně jedno. Výsledky jsou pro ni na prvním místě. A ty máme. Od té doby se nestydíme za to, odkud jsme.

Výběrové řízení jsme vyhráli a pro Kofolu jsme jako dvorní public relations agentura pracovali deset let. Během té doby Kofola úžasně vyrostla, takže jsme měli skvělou možnost podílet se na spoustě zajímavých komunikací. Pomáhali jsme komunikovat nové značky, jako je UGO, uváděli jsme akcie Kofoly na pražskou burzu a ve spolupráci s klientem stojíme za komunikací všech hospodářských výsledků skupiny i akvizic značek Radenska, Studenac, Semtex či Mangaloo. Vedle toho jsme realizovali brandové kampaně pro Rajec, Jupí, Jupík, Vineu nebo Semtex.

 

„Intensity? Super spolehlivý partner, který ví, co potřebujeme a plní nám naše přání ;-)“

Jarka Musilová, Corporate Affairs Manager v Kofole ČeskoSlovensko

Také hledáte super spolehlivého partnera, který ví, co potřebujete a splní vaše přání? Ozvěte se nám.

‹ Zpět na všechny studie