Rajec: opinion makeři v hlavní roli

Úvod » Případové studie » Rajec: opinion makeři v hlavní roli

Znáte termín kojenecká voda? A víte, co je důležité pít při běhání a proč? Paráda! V tom případě měla naše práce pro značku Rajec smysl.

Pro Rajec jsme za několik posledních let realizovali celou řadu kampaní, na kterých jsme dokonale poznali svět lifestylových médií a naučili se mimo jiné pracovat i s opinion makery. Mezi ty nejvýznamnější kampaně patřilo otevírání nové kategorie kojeneckých vod, kdy jsme ve spolupráci s uznávaným odborníkem MUDr. Martinem Gregorou vysvětlovali maminkám výhody kojenecké vody a budovali celkovou osvětu v oblasti pitného režimu kojenců a batolat.

Podobně zajímavá byla i spolupráce se známým propagátorem běhu a trenérem Milošem Škorpilem. V kampani „Rajec Blázni“ jsme společně bořili nesčetné mýty spojené s běháním, a to nejen pokud jde o doplňování tekutin. Běhat je přece nejlepší na vodu!

 

3-ciferný počet výstupov = najlepšia PR kampaň, na akej som kedy s agenturou pracoval...

Bohuslav Gajdoš, brand manager, Radenska (ex Rajec)

Nevíte, jak pracovat s lifestylovými médii a opinion makery? Ozvěte se nám.

‹ Zpět na všechny studie