Septim.cz: proti pokřivenému trhu

Úvod » Případové studie » Septim.cz: proti pokřivenému trhu

Díky tomu, že jsme odvedli v minulosti pro investiční skupinu Miton dobrou práci, doporučili nás dále, a tak jsme získali nového klienta. Jedničku mezi poskytovateli pokladních řešení pro EET, firmu ASW Systems, respektive jejich produkt Septim.cz. Pokud byste čekali, že lidé z ASW budou mít z EET radost, nemohli byste se více mýlit. Na trhu pokladních řešení se totiž začali objevovat agresivně komunikující “rychlokvašky”, pro něž EET představovalo pouze vidinu jednoduchého výdělku. Naším úkolem tak bylo nejenom zvýšit znalost prověřené značky v klíčových médiích, ale i bojovat proti nástrahám pokřiveného trhu.

Ačkoliv Septim.cz nikdy předtím nebyl v médiích vidět, s námi se měsíční publicita za velmi krátkou dobu vyšplhala z nuly na desítky článků v klíčových médiích. Tím myslíme MF Dnes, iDnes.cz, Hospodářské noviny, iHned.cz, Českou televizi či Forbes.cz. Klíč k úspěchu? Náš tah na branku, naše kontakty na klíčové novináře v nejčtenějších médiích, příběh klienta, ale také jeho nebojácná rétorika. Korporace, učte se;-).

Nemáte kontakty na klíčové novináře, ale myslíte si, že jim máte co říci? Ozvěte se nám.

‹ Zpět na všechny studie