Cofidis: flexibilitou k publicitě

Úvod » Případové studie » Cofidis: flexibilitou k publicitě

Tah na branku, flexibilita a férovost. To je to, co nás na práci pro poskytovatele úvěrů Cofidis stále baví. A Cofidis baví pracovat s námi, protože pro něj zajišťujeme kompletní public relations servis od roku 2010.

Jsme hrdí na to, že se Cofidis i naším přičiněním stal podle neziskové organizace Člověk v tísni nejférovějším poskytovatelem úvěrů. Jako agentura jsme zprostředkovávali komunikaci mezi Člověkem v tísni a Cofidisem. Díky tomu, že Cofidis na naši žádost flexibilně změnil některé náležitosti ve svých smlouvách ve prospěch zákazníků, dosáhl nejen na první příčku v porovnání, ale také na spoustu pozitivní publicity v celostátních médiích.   

Cofidisu jsme mimo jiné pomáhali zvýšit povědomí o jejich Partnerské půjčce. Public relations bylo důležitou součástí marketingového mixu a můžeme s trochou pýchy napsat, že Cofidis byl i díky naší práci vyhodnocen jako nejznámější poskytovatel úvěrů pro páry (zdroj: průzkum TNS).

 

Také díky práci agentury Intensity nyní Cofidis vlastní pozici nejznámějšího poskytovatele úvěrů pro páry.

Cyril Křůpala, obchodní a marketingový ředitel, Cofidis

Potřebujete zvýšit povědomí o vašem novém produktu, jako se nám to povedlo v případě Partnerské půjčky? Ozvěte se nám.

‹ Zpět na všechny studie