Centrála Sodexo: ,,A tohle jste udělali jak?”

Úvod » Případové studie » Centrála Sodexo: ,,A tohle jste udělali jak?”

Tahle tříletá spolupráce byla radost. Proč? Většinou klienti chtějí komunikovat jenom produkt a jeho benefity, což je logické. Ale představte si, že můžete firmu a službu spojit s tím, co se děje ve společnosti. To se hned komunikuje jinak! Sodexo, největší dodavatel benefitů pro firmy, vyslyšelo naše návrhy, abychom začali komunikovat rovnováhu mezi prací a volným časem, což je v nasyceném kapitalismu stále silnější téma.

Čeští čtenáři se tak mohli dozvědět, co štve zaměstnance a co by měly dělat firmy, aby si je udržely. Podepsáno Sodexo. Značku jsme tímto způsobem dovedli na pozici, kdy konkurence byla v pokrytí médií na míle daleko. Během spolupráce projevili o náš styl tvorby publicity zájem dokonce ve francouzské centrále Sodexo.

Vedle výše uvedeného jsme měli skvělou příležitost komunikovat projekt „Plníme přání seniorům“, kdy Sodexo sbíralo přání nejstarší generace a TOP přání pomohlo splnit. Znáte ten pocit, když děláte projekt, který pomáhá? Pokud ano, není třeba nic dalšího psát.

Hledáte někoho s fantazií, kdo vám pomůže přetavit váš produkt v téma? Ozvěte se nám

‹ Zpět na všechny studie